Ana Sayfa TVFikret Orman: "Talisca, Beşiktaş'a gelmiş olsaydı 'Buna bu para verilir mi?' diye konuşurlardı."

Fikret Orman: "Talisca, Beşiktaş'a gelmiş olsaydı 'Buna bu para verilir mi?' diye konuşurlardı."

by
37 Okunma
A+A-
Reset

Fikret Orman: “Talisca, Beşiktaş’a gelmiş olsaydı ‘Buna bu para verilir mi?’ diye konuşurlardı.” Tivibu Spor …

source